Sunday

Perfect.

Hey babe ..

Kita selalu dengar orang perlukan KESEMPURNAAN dalam sesuatu benda . Allah S.W.T cipta kita dengan sempurna kan . Kita pulak sering kali berusaha nak menyempurnakan sesuatu dalam hidup ni . Ahh , takpayah cakap pasal kesempurnaan benda lain . Perangai manusia sendiri kadang tak sempurna . Bukan salah sesiapa pun . Salah diri sendiri yang kadang kadang leka dengan kehidupan ni . Soalan soalan ni selalu bermain kat fikiran aku . Kenapa kau suke kutuk orang tu suka membazir , padahal diri kau sendiri suka membazir ? Kenapa kau cakap orang tu kedekut , padahal diri kau kedekut ? Ape ke bodoh nye lah .. Tak ke dunia ni melekakan kau ? Korang ingat aku cakap ni kat orang lain je ke ? aku cakap kat diri aku ni haa jugak .

Aigoo , masalah kan ? So , lepas ni , jage lah mulut tu , takde manusia sempurna . Aku pown bukan sempurna sangat pown . Baek pown tidak . Mulut aku kadang kadang lancau jugak . Maaf laa .

*Pesan kat diri sendiri yang tak pernah nak ingat.

okesekianbai.
miss atiera

No comments:

Post a Comment