Wednesday

Baru

Hey babe ..

Suci , Bersih , Murni , Wangi ..
Awww .... (GEDIK!)
Belog baru aku ni akhirnya MUNCUL ..
Wahh , percaye tak percaye jugak lah kan belog aku yang ke-dua ni muncul .
Sekian lame aku fikirkan nak buat belog yang ke-dua neh ..
Jangan di tanye link belog first aku ..
(Kalau ade yang tahu , senyap senyap sudaa)
Jangan di tanye kenape ...
Opkos la untuk lebih privasi dari kawan kawan and family aku kan .
Sorry guys , I have to ..
Mesti korang cakap kan ..
"Kenape perlu lari dari realiti ? Post je la ape yang patut , kan ? "
Belog tempat meluahkan perasaan .
KONONnye lah ...
Macam macam benda kadangkadang kita post pasal life kita kan .
Kerana belog jugak , kawan kawan aku pernah bergadoh .
So , aku fikir baek aku buat belog baru tanpa pengetahuan diorang .
Yang boleh aku luahkan dengan senang hati nye , tanpa perlu fikir perasaan orang sekeliling aku .
(Tapi kene ade batasnye jugak)
Kias kias LEBIH baek .
Macam kawan aku , Faiz selalu buat .
Tapi aku ni , jenis lambat cikit kalau orang berkias dengan aku .
Terutamanya Faiz lah .
Sorry Faiz , saye ni lampi jugak . (sedar diri)
Ahh , yang penting beblog baru dah siap .
Post permulaan yang merepek .

oksekianbai.
miss atiera





No comments:

Post a Comment