Saturday

Tak Percaya .

Hey babe ..

Lame aku tak update blog ni . Sory ar , aku lebih tumpu blog lame , aku dah jauh ngan kawan kawan aku sekarang . Update kerinduan la , ape lagi . Haa , ni aku post entry 'Tak Percaya' ni pun sebab biase la , nak lepas geram . Sebab orang yang aku geram tu tahu blog lame aku tu . Tak ley la nak post kat situ . BAHAHA

Nampak sangat perangai buruk aku kat situ . Pedulikkk !! ERGHH . Sial betul laa . Orang mulut manis paling aku tak suka . Memang betol ape tanggapan aku ngan roomate aku dulu pasal sekelompok manusia ni .

Kau ngan jenis jenis kau tu , memang pergi mampus laa . Roomate aku pernah kene ngan orang macam ni . Aku time sebilik ngan roomate aku dulu pun pernah kene ngan orang macam ni . Perempuan biase la , petang petang mengumpat dalam bilik kat kolej an . Haa , start la kitorang membuat kesimpulan dengan orang mulut manis sorang ni .

PERINGATAN UNTUK DIRI SENDIRI ;
Kau jangan nak percaya dah dengan orang yang mulut busuk macam tu paham ! Kau kenapa nak jadi baik sangat ?! Jaga diri kau tu tahu !



okesekianbai.
miss atiera

1 comment:

  1. ini yg aku kena masa part 1 dulu. sekarang bila dh tak sebilik kalau jumpa tgh jln aku belanja dia muka mintak penyepak kasi dia bengang sikit. huhu

    ReplyDelete